Ieguvumi

  • Instrumentu kastīte

    Pieredzes stāsts, dažādi instrumenti, modeļi, darba lapas, kas noderēs ikvienam vadītājam dažādās komunikācijas un plānošanas situācijās ar saviem darbiniekiem.

  • Iedvesma attīstībai

    Iedvesma kļūt par lielisku, izcilu vadītāju – tādu vadītāju, kuru mīl un kuru negribas mainīt.

  • Vadītāja superspēks

    Sapratīsi, kādas īpašības, prasmes un darbības ir nepieciešamas vadītājam komunikācijā ar saviem darbiniekiem un kā veidojas vadītāja superspēks tas pielietojot.


Online kurss visu līmeņu vadītājiem – uzņēmuma vadītājam, struktūrvienības vadītājam, projekta vadītājam, gan  arī tiem, kuri jau gadiem ir šajā lomā vai kuri tikko iekāpuši šajās kurpēs, gan arī tiem, kuri vēl tikai plāno par tādiem kļūt.



Ieva Zaumane

Apmācību vadītāja

Iekšējās komunikācijas stratēģiskā konsultante. Biznesa psiholoģija, komunikācijas vadība un organizāciju sistēmas ir Ievas profesionālā aizraušanās un sirdslieta jau vairāk nekā 17 gadus. Izstrādājusi iekšējās un ārējās komunikācijas stratēģijas, organizējusi un vadījusi pārmaiņu komunikācijas procesus, kā arī nodrošinājusi krīžu komunikācijas vadību daudzos uzņēmumos. Dienas Bizness Personāla vadības rokasgrāmatas līdzautore. Uzņēmēja, "Ieva Zaumane Systemic Change" dibinātāja.

KURSA SATURS


Kursā ietilpst 17 lekcijas (~5-10 min katra) un 11 papildus lejplādējami materiāli un  darba lapas. Kurss pieejams 1 gadu no iegādes brīža ar iespēju skatīties jebkurā laikā, jebkurā vietā, neierobežotas reizes.



Vadītāja loma

  • Kāpēc gribu būt vadītājs - jautājumi, kuri jāuzdod sev vēloties kļūt par vadītāju, vai jau esot vadītāja amatā.
  • Pirmā diena vadītāja amatā - principi, kurus ir vērts ievērot, ieejot komandā kā vadītājs.


Vadītājs sistēmā

  • Vadītājs organizācijas sistēmā - ir svarīgi saprast, kādā organizācijas sistēmā tu esi kā vadītājs un kā rīkoties šajās sistēmās.
  • Vadītājs komunikācijas sistēma - ir svarīgi saprast komunikācijas vietu un lomu.


Komunikācija ar darbiniekiem

  • Kā veidot vēstījumus darbiniekiem - kas ir labs vēstījums, kā to definēt, kā sasniegt lielisku rezultātu esot par komunikatoru
  • Kā veidot un komunicēt komandas mērķus - vadītāja loma mērķu definēšanā un mērķa definēšanas kritēriji.
  • Kā deleģēt uzdevumus darbiniekam - kā izveidot un nodot uzdevumu tā, lai darbinieks saprastu, kas un kā viņam jādara.
  • Kā izmantot pilnvarošanas spēku - situācija, kurā vadītājs dod darbiniekiem rīcības brīvību pieņemt ikdienišķus lēmumus, kas saistīti ar viņa darba aktivitātēm
  • Kā dot atgriezenisko saiti - Kas ir un kas nav atgriezensikā saite. Atgriezeniskās saites došanas modeļi


Vadītāja superspēks

  • Kādi ir vadītāja spēka punkti - kādas spējas un prasmes vadītājam ir ļoti būtiskas labai komunikācijai
  • Kā radīt uzticēšanos - ko darīt, lai darbinieki justos ar vadītāju kā drošā, uzticamā vidē.
  • Ko nepieļaut savā komandā - kas ir tās lietas, kur vadītājam ir jābūt stingrai pozīcijai un nepieļaut savā tās komandā.


Komunikācija komandā

  • Kā strukturēti vadīt sanāksmes - ko darīt, lai darbinieki neteiktu, ka šī sanāksme bija bezjēdzīga laika pavadīšana.
  • Kā risināt konfliktus - kādas stratēģijas vislabāk pielietot konfliktu risināšanā.
  • Kā komunicēt pārmaiņas - pārmaiņas ir mūsu ikdiena. Kā vadītājam uzvesties un komunicēt pārmaiņās.

Kopsavilkums



Papildus materiāli

Kursā pieejamas arī papildus lejuplādējamas un izdrukājamas darba lapas un materiāli

  • Organizācijas un komunikācijas sistēmas analīze - darba lapa un skaidrojoši materiāli

  • Vēstījuma definēšana - darba lapa

  • Mērķu definēšana - darba lapa

  • Deleģējamā uzdevuma definēšana - darba lapa

  • Seši soļi efektīvai uzdevumu deleģēšanai

  • Atgriezeniskās saites došanas ieteikumi - skaidrojošs materiāls

  • Pilnvarot vai nepilnvarot - skaidrojošs materiāls

  • Labie jautājumi - skaidrojošs materiāls

  • Konfliktu risināšanas stratēģijas

Atsauksmes par kursu

5 reitings

Noderīgs kurss

Ilmars Kranats

Patika, ka Ieva dalījās ar piemēriem no savas darba dzīves, varēja noprast Ievas iedziļināšanos zināšanu nodošanā. Kurss palīdz esošam vadītājam saprast lielo korporāciju komunikācijas problēmas. Esošiem darbiniekiem kurss var noderēt, lai sa...

Lasīt vairāk

Patika, ka Ieva dalījās ar piemēriem no savas darba dzīves, varēja noprast Ievas iedziļināšanos zināšanu nodošanā. Kurss palīdz esošam vadītājam saprast lielo korporāciju komunikācijas problēmas. Esošiem darbiniekiem kurss var noderēt, lai saprastu ar ko vadītājam ir jāsaskaras un pieņemt lēmumu vai tiešām "es vēlos būt vadītājs".

Lasīt mazāk