Padomi komunikācijā ar agresīvi noskaņotu pacientu un viņa ģimeni

Kā rīkoties saskarsmē ar agresīvi noskaņotu pacientu un viņa ģimeni, lai mazinātu trauksmi un veicinātu pēc iespējas konstruktīvāku tālāku sadarbību.

Zane Veinberga

Lekcijas vadītāja

Organizāciju psiholoģe, izglītojošu mācību metožu izstrādātāja Zane palīdz organizācijām pilnveidoties un vada mācības kolektīviem, vada individuālās izaugsmes konsultācijas, kā arī realizē dažādus organizācijas izaugsmei nozīmīgus projektus.

Vita Šteina

BKUS Pacientu pieredzes un klientu vadības daļas vadītāja

The Beryl Institute Globālās padomes locekle. Vita Bērnu slimnīcā palīdz ieviest un realizēt pacientu pieredzes un uz personu centrētas veselības aprūpes pieeju, kas būtiski uzlabo pacientu, viņu tuvinieku un arī darbinieku labbūtību slimnīcā.

Tavi ieguvumi no šī 5 lekciju kursa:

  • Apgūsi 5 empātiskas komunikācijas modeļus;

  • Kļūsi pārliecinātāks un kompetentāks saskarsmē ar pacientiem un viņu tuviniekiem;

  • Iesaistīties slimnīcas vērtību iedzīvināšanā;

  • Realizēsi uz personu centrētas veselības aprūpes pamatprincipus;

  • Iegūsi 1 tālākizglītības punktu (TIP), ja esi ārsts, ārstu palīgs, māsa vai māsu palīgs.