Komunikācija ar pacientu un viņa ģimeni skumjās situācijās "HEART"

Pieci soļi, kas palīdzēs strukturēt komunikāciju empātiskā veidā ar pacientu un viņa ģimeni, kad nav izdevies sasniegt vēlamo ārstniecības rezultātu vai citās skumjās situācijās.

Zane Veinberga

Lekcijas vadītāja

Organizāciju psiholoģe, izglītojošu mācību metožu izstrādātāja Zane palīdz organizācijām pilnveidoties un vada mācības kolektīviem, vada individuālās izaugsmes konsultācijas, kā arī realizē dažādus organizācijas izaugsmei nozīmīgus projektus.

Vita Šteina

BKUS Pacientu pieredzes un klientu vadības daļas vadītāja

The Beryl Institute Globālās padomes locekle. Vita Bērnu slimnīcā palīdz ieviest un realizēt pacientu pieredzes un uz personu centrētas veselības aprūpes pieeju, kas būtiski uzlabo pacientu, viņu tuvinieku un arī darbinieku labbūtību slimnīcā.

Tavi ieguvumi no šī 5 lekciju kursa:

  • Apgūsi 5 empātiskas komunikācijas modeļus;

  • Kļūsi pārliecinātāks un kompetentāks saskarsmē ar pacientiem un viņu tuviniekiem;

  • Iesaistīties slimnīcas vērtību iedzīvināšanā;

  • Realizēsi uz personu centrētas veselības aprūpes pamatprincipus;

  • Iegūsi 1 tālākizglītības punktu (TIP), ja esi ārsts, ārstu palīgs, māsa vai māsu palīgs.